hayırlı olsn
Yeni datacenter ön duyurusu (İstanbulDC)
157
●27.199
- 18-12-2010, 05:13:51Hayırlı olsun abi.Allahın izni ile çok sağlam ve güzel olucak iş bittiğinde.
- 20-12-2010, 08:13:11sevgili engin abi ALLAH yolunu açık etsin gerçekten hak eden insansın tlf da bile hiç bir zaman parayı önem etmeden hemen açarız demen ve senin gibi bir firma sahibiyle çalışmak güzel olacak eminim bir yola çıktık sizle ALLAH utandırmasın ikimizide başarılar dilerim abi