Sunucum 2 gündür gidip gidip geliyor.Sunucu radorede
puttyden bağlanmak istediğimde

böyle bir hata alıyorum
vps'den bağlanayım dedim girdi fakat direk şu hatayı verdi

sunucuya resde çekemiyorum
bu sorun hattan dolayımı yoksa sunucudamı bir sorun var
ping alıyor sunucu
Linux ile pek aram yok.Herşeyi panelden yaptıgım için kodlarla pek içli dışlı değilim
sunucuda oyun serverlari mevcut ve kopup kopup tekrar geliyor
hiç böyle bir sorunla karşılaşmamıştım
Edit:Şimdi iyice gitti shh'a girmiyor bile.Ama sunucu aktif gözüküyor
.Her neyse yardımlarınız için teşekkürler
.Olur böyle vakalar Engin rençber yakalar.Her neyse kul yapısı.İnşallah tekrarlanmaz