Merhaba arkadaşlar.2 gündür sunucuma bir haller oldu.Geçici bir sorundur dedim ama geçmedi

Sunucum 2 gündür gidip gidip geliyor.Sunucu radorede

puttyden bağlanmak istediğimde





böyle bir hata alıyorum

vps'den bağlanayım dedim girdi fakat direk şu hatayı verdi



sunucuya resde çekemiyorum

bu sorun hattan dolayımı yoksa sunucudamı bir sorun var

ping alıyor sunucu

Linux ile pek aram yok.Herşeyi panelden yaptıgım için kodlarla pek içli dışlı değilim

sunucuda oyun serverlari mevcut ve kopup kopup tekrar geliyor

hiç böyle bir sorunla karşılaşmamıştım

Edit:Şimdi iyice gitti shh'a girmiyor bile.Ama sunucu aktif gözüküyor