hat kullanımı fazla olduğu için olablir. Büyük ihtimal makinadaki hat limitlidir o yüzdende hat dolu olduğundan sıkıntı çekiyor olabilirsiniz.
Pinglerdeki süre yüksek ise buda bunu doğrular
evet hattımız limitli ama limite gelecek kadar user yok şu an.şu an için 2 mbit bile yemiyor.ayrıca hep limitin çizgisinde gittik aşma gibi bir durum söz konusu olmadı.Pingler gayet normal sorun yok gözüküyor ama sunucu gidip gidip geliyor