En ucuz quad sunucu: 89 TL / Ay - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
En ucuz quad sunucu: 89 TL / Ay
26
●
2.007
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Dedicated Server & Co-Location Server
En ucuz quad sunucu: 89 TL / Ay
1
2
3
05-07-2010, 18:59:50
#10
IkizTelekom
Üyeliği durduruldu
Hayırlı Satışlar Engin.
1 mbps =12 TL olursa ortalık şenlenir
05-07-2010, 19:16:31
#11
SayfaNet
IkizTelekom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı Satışlar Engin.
1 mbps =12 TL olursa ortalık şenlenir
şenlik konusunda şuan tek diyebileceğim şey, elinizde ne kadar colocation sunucu varsa satın, dedicated alın. sonra bana kızmayın / küsmeyin
05-07-2010, 19:57:46
#12
IkizTelekom
Üyeliği durduruldu
Artık colocation mantıksız oldu
Dedicated çok güzel ürünler var. Rack tipi xeon sunucular tadından yenmiyor. Bir de cazip fiyatlarla kaçırmamak lazım.
SayfaNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şenlik konusunda şuan tek diyebileceğim şey, elinizde ne kadar colocation sunucu varsa satın, dedicated alın. sonra bana kızmayın / küsmeyin
06-07-2010, 00:40:30
#13
CeyhunTc
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Engin Bey Böyle uygun ve Kaliteli Ürünlerin Devamını Bekliyoruz Biliyorsunuz.
Hayırlı Satışlar
06-07-2010, 03:19:38
#14
Teknoboss
SayfaNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunun altına, 12 tl / mbit olarak hat satmaya başlayacağım. ordan bi kombinasyon üretilebilir.
işte buna o yeah derim
06-07-2010, 10:47:37
#15
Xen
SayfaNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şenlik konusunda şuan tek diyebileceğim şey, elinizde ne kadar colocation sunucu varsa satın, dedicated alın. sonra bana kızmayın / küsmeyin
Engin hocam korkutuyorsun bizi
06-07-2010, 11:36:19
#16
Kerem
AKServer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben sana 70'e bulayım problem değilde trafik çok az geldi ücretine veya makınaya lafım yok
Trafik çok az geldi doğrudur, çünkü fiyatı da az. Sadece 200 GB trafik olduğu için bu sunucu bu kadar ucuz.
06-07-2010, 11:52:48
#17
Kosanbit
SayfaNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şenlik konusunda şuan tek diyebileceğim şey, elinizde ne kadar colocation sunucu varsa satın, dedicated alın. sonra bana kızmayın / küsmeyin
Katılıyorum (:
06-07-2010, 12:25:00
#18
ruby
SayfaNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunun altına, 12 tl / mbit olarak hat satmaya başlayacağım. ordan bi kombinasyon üretilebilir.
Bu hattı Telekom hattındamı vereceksiniz? Yoksa Tellcom üzerindenmi?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler