Artık colocation mantıksız oldu Dedicated çok güzel ürünler var. Rack tipi xeon sunucular tadından yenmiyor. Bir de cazip fiyatlarla kaçırmamak lazım.



SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şenlik konusunda şuan tek diyebileceğim şey, elinizde ne kadar colocation sunucu varsa satın, dedicated alın. sonra bana kızmayın / küsmeyin