Artık colocation mantıksız oldu

Dedicated çok güzel ürünler var. Rack tipi xeon sunucular tadından yenmiyor. Bir de cazip fiyatlarla kaçırmamak lazım.
şenlik konusunda şuan tek diyebileceğim şey, elinizde ne kadar colocation sunucu varsa satın, dedicated alın. sonra bana kızmayın / küsmeyin