SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şenlik konusunda şuan tek diyebileceğim şey, elinizde ne kadar colocation sunucu varsa satın, dedicated alın. sonra bana kızmayın / küsmeyin
Katılıyorum (: