• 17-02-2010, 13:33:58
    #1
    Vps de barındırdığım forumum baya hantal olmaya başladı sunucu kiralıcam ama pahalı olmaması lazım sizden yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

    Düşündüğüm sunucunun özellikleri:

    160 GB SATA2 8MB Cache HDD
    1GB 800Mhz DDR2 Ram
    INTEL Atom 330 1.6 GHz 1MB L2 FSB 533 MHz
    100Mbit Paylaşımsız 1000GB Kotalı

    Evet arkadaşlar bu sunucuda sadece bir adet vbulletin forum bulundurcağım sizce işimi görürmü?

    Vbulletin forumumda vbseo kurulu bunuda belirtmemde yarar var sanırım.


    Açıkcası işlemci korkutuyor beni atom serisini ilk kez kullanıcam ve bana yetersiz gibi geliyor.
  • 17-02-2010, 13:36:19
    #2
    Yetmez.

    1.6 ghz işlemci hızı oldukça düşük bir değer.

    En az 2 ghz olmak üzere çift çekirdekli bir işlemci işinizi görecektir.
  • 17-02-2010, 13:38:02
    #3
    Peki bu işlemci ne işe yarar merak ettim tek forumu bile barındıramazsa:s

    Datacenterın numarasımı acaba
  • 17-02-2010, 13:39:15
    #4
    Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu işlemci ne işe yarar merak ettim tek forumu bile barındıramazsa:s

    Datacenterın numarasımı acaba
    Adı geçen işlemci, piyasadaki netbook (küçük laptoplar) işlemcileri.

    Dolayısıyla çok performans beklemek yanlış.
  • 17-02-2010, 13:40:07
    #5
    Anladım hocam teşekkür ederim bilgi için demekki vps e devam etcez mecbur:S
  • 17-02-2010, 13:45:37
    #6
    Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam teşekkür ederim bilgi için demekki vps e devam etcez mecbur:S
    Elbette VPS'e mahkum değilsiniz.

    VPS'i kullandığınız ana sunucunun yoğunluğu da performansa etki eder haliyle.

    Bu arada, Pentium D çift çekirdek ve 2.8ghz işlemcili bir sunucuyu 60$'a almanız mümkün.

    Daha detaylı bilgi isterseniz P.M. ile MSN gönderebilirsiniz.
  • 17-02-2010, 14:14:27
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vps de barındırdığım forumum baya hantal olmaya başladu sunucu kiralıcam ama pahalı olmaması lazım sizden yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

    Düşündüğüm sunucunun özellikleri:

    160 GB SATA2 8MB Cache HDD
    1GB 800Mhz DDR2 Ram
    INTEL Atom 330 1.6 GHz 1MB L2 FSB 533 MHz
    100Mbit Paylaşımsız 1000GB Kotalı

    Evet arkadaşlar bu sunucuda sadece bir adet vbulletin forum bulundurcağım sizce işimi görürmü?

    Vbulletin forumumda vbseo kurulu bunuda belirtmemde yarar var sanırım.


    Açıkcası işlemci korkutuyor beni atom serisini ilk kez kullanıcam ve bana yetersiz gibi geliyor.
    bahsettiğiniz sunucu sanırım türkiye lokasyon sunucu. Atom işlemcisi küçük çapta siteler için ideal olabilir fakat sizin siteniz için yetersiz gelebilir veya size yeterli gelebilirde. Bunu anlamamız için site hitinizi toplam mysql ve apache sorgusunu bilmemiz gerekir.

    Dilerseniz bütçenize uygun çözümler sağlıyabiliriz. Bu konu hakkında görüşmek isterseniz P.M olarak size ulaşabileceğimiz bir telefon numaranızı iletmeniz yeterlidir.

    Saygılarımızla
    aXBilişim internet Hizmetleri
    www.axbilisim.com.tr
    Tel : +90 216 32 662 32
  • 17-02-2010, 16:16:49
    #8
    Kurumsal PLUS
    Daha önce kullandıgınız bir sunucu varsa işlemcileri karşılaştırmak için

    http://www.cpubenchmark.net/

    İnternet sitesine göz atabilirsiniz. Seçim yapmakta çok faydalı olacaktır bu site.