Vps de barındırdığım forumum baya hantal olmaya başladı sunucu kiralıcam ama pahalı olmaması lazım sizden yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

Düşündüğüm sunucunun özellikleri:

160 GB SATA2 8MB Cache HDD
1GB 800Mhz DDR2 Ram
INTEL Atom 330 1.6 GHz 1MB L2 FSB 533 MHz
100Mbit Paylaşımsız 1000GB Kotalı

Evet arkadaşlar bu sunucuda sadece bir adet vbulletin forum bulundurcağım sizce işimi görürmü?

Vbulletin forumumda vbseo kurulu bunuda belirtmemde yarar var sanırım.


Açıkcası işlemci korkutuyor beni atom serisini ilk kez kullanıcam ve bana yetersiz gibi geliyor.