Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vps de barındırdığım forumum baya hantal olmaya başladu sunucu kiralıcam ama pahalı olmaması lazım sizden yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

Düşündüğüm sunucunun özellikleri:

160 GB SATA2 8MB Cache HDD
1GB 800Mhz DDR2 Ram
INTEL Atom 330 1.6 GHz 1MB L2 FSB 533 MHz
100Mbit Paylaşımsız 1000GB Kotalı

Evet arkadaşlar bu sunucuda sadece bir adet vbulletin forum bulundurcağım sizce işimi görürmü?

Vbulletin forumumda vbseo kurulu bunuda belirtmemde yarar var sanırım.


Açıkcası işlemci korkutuyor beni atom serisini ilk kez kullanıcam ve bana yetersiz gibi geliyor.
bahsettiğiniz sunucu sanırım türkiye lokasyon sunucu. Atom işlemcisi küçük çapta siteler için ideal olabilir fakat sizin siteniz için yetersiz gelebilir veya size yeterli gelebilirde. Bunu anlamamız için site hitinizi toplam mysql ve apache sorgusunu bilmemiz gerekir.

Dilerseniz bütçenize uygun çözümler sağlıyabiliriz. Bu konu hakkında görüşmek isterseniz P.M olarak size ulaşabileceğimiz bir telefon numaranızı iletmeniz yeterlidir.

Saygılarımızla
aXBilişim internet Hizmetleri
www.axbilisim.com.tr
Tel : +90 216 32 662 32