ttnetdc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tellcom hattında sorun var ?
42
●2.838
- 30-12-2009, 11:56:37Şu an Sanırım bölgesel sorun var.
Bizde tellcom hattı kullanıyoruz. Bayisi olduğumuz NETPOZITIF DC de şu an problem bulunmamaktadır. - 30-12-2009, 12:25:09İzmir'de problem yok.Ping sürelerinde kayıp yada artma yok.Herhangi bir problem yaşamadık.
Ayrıca şuan datacenterdan bizim ofise gelen tellcom hattını kullanıyoruz.Taş gibi gelen 100mbit hattan , 90mbit download yapıyorum (: - 30-12-2009, 12:35:02Beni sinir eden şey bu işte, elimizden birşey gelmemesiBilgi Host adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle