• 30-12-2009, 11:51:18
    #19
    ttnetdc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 günlük bir kesinti çok ya


    Sıkmazmı hocam 15 dk gittimi telefonlar susmuyor.
    Telefon santrelimiz kilitlendi santrali devredışı bıraktık mecburen baya uzun sürdü umaraım daha fazla sürmez.
  • 30-12-2009, 11:56:37
    #20
    Şu an Sanırım bölgesel sorun var.

    Bizde tellcom hattı kullanıyoruz. Bayisi olduğumuz NETPOZITIF DC de şu an problem bulunmamaktadır.
  • 30-12-2009, 11:58:18
    #21
    Platin üye
    Nezaman düzelir bilgi varmı ?
    Gün boyunca susmadı telefonlarım.
  • 30-12-2009, 11:59:21
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Netinternet datacenter'ında olan kesinti superonline'in fiber kablosunun kopması sonucu olan bir sorun arkadaşlar.Çalışmalar devam ediyormuş yedek hat birazdan aktif olacaktır.
  • 30-12-2009, 12:20:04
    #23
    Adı üstünde yedek hat ama 8 den beri bağlantı yok birazdanlar uzuyacak gibi ...
  • 30-12-2009, 12:25:09
    #24
    İzmir'de problem yok.Ping sürelerinde kayıp yada artma yok.Herhangi bir problem yaşamadık.

    Ayrıca şuan datacenterdan bizim ofise gelen tellcom hattını kullanıyoruz.Taş gibi gelen 100mbit hattan , 90mbit download yapıyorum (:
  • 30-12-2009, 12:31:41
    #25
    sitelerime bende ulaşamıyorum. tellcom'da ki sorunlardan dolayı sanırım. umarım en kısa sürede düzelir..
  • 30-12-2009, 12:33:51
    #26
    en kötü olay elimizden bir iş gelmiyor öylece bekliyoruz.

    inşallah kısa sürede düzelir.
  • 30-12-2009, 12:35:02
    #27
    Platin üye
    Bilgi Host adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en kötü olay elimizden bir iş gelmiyor öylece bekliyoruz.

    inşallah kısa sürede düzelir.
    Beni sinir eden şey bu işte, elimizden birşey gelmemesi