Tellcom hattında sorun var ?
42
●2.838
- 30-12-2009, 13:02:05Güzel teselli ediyorsun vallaSayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2009, 13:17:54bu fiber kopması hikayesi ne ise, yedekli fiber hattımız var hikayesi de o.
nasıl oluyor da her ay bir yerden bişeyler kopuyor
fiberi kopan tellcom, onu koparana dava açıyor ve tazminat alıyor mudur?
sonra müşterilerine bu tazminatı dağıtıyor mudur??
yarın bir gün (umarım olmaz), marmarada bir deprem daha olursa ne olacak
buyur sana teselli
- 30-12-2009, 13:20:22
- 30-12-2009, 13:25:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.2 ay gibi bir kullanma süremiz oldu hiç memnun kalmadık tellcom hattından. TTNET şuan için en stabil'i bence profilo datacenter da zaten işini iyi yapan bir kurum bu ikisi birleşince sorun yaşama durumu çok nadir oluyor ve bizde sorun yaşamadan müşterilerimize hizmet vermeye devam ediyoruz.
- 30-12-2009, 13:54:40Üyeliği durdurulduBüyük ihtimal.
Bizde bekliyoruz türkiye lokasyon sunuculara erişim yok.