• 30-12-2009, 12:46:39
    #28
    ayda 1 olur öyle
  • 30-12-2009, 13:02:05
    #29
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayda 1 olur öyle
    Güzel teselli ediyorsun valla
  • 30-12-2009, 13:17:54
    #30
    bu fiber kopması hikayesi ne ise, yedekli fiber hattımız var hikayesi de o.

    nasıl oluyor da her ay bir yerden bişeyler kopuyor

    fiberi kopan tellcom, onu koparana dava açıyor ve tazminat alıyor mudur?

    sonra müşterilerine bu tazminatı dağıtıyor mudur??

    yarın bir gün (umarım olmaz), marmarada bir deprem daha olursa ne olacak


    buyur sana teselli
  • 30-12-2009, 13:20:22
    #31
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu fiber kopması hikayesi ne ise, yedekli fiber hattımız var hikayesi de o.

    nasıl oluyor da her ay bir yerden bişeyler kopuyor

    fiberi kopan tellcom, onu koparana dava açıyor ve tazminat alıyor mudur?

    sonra müşterilerine bu tazminatı dağıtıyor mudur??

    yarın bir gün (umarım olmaz), marmarada bir deprem daha olursa ne olacak


    buyur sana teselli

    mala gelsin cana gelmesin. hayır aç üstad ağzını
  • 30-12-2009, 13:24:24
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Beyenmedigimiz türk telekom hattını özler olduk
  • 30-12-2009, 13:25:27
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 ay gibi bir kullanma süremiz oldu hiç memnun kalmadık tellcom hattından. TTNET şuan için en stabil'i bence profilo datacenter da zaten işini iyi yapan bir kurum bu ikisi birleşince sorun yaşama durumu çok nadir oluyor ve bizde sorun yaşamadan müşterilerimize hizmet vermeye devam ediyoruz.
  • 30-12-2009, 13:43:18
    #34
    Benim sitelerim açılmıyor ni net in siteside açılmıyor acaba bu problem yüzünden mi?
  • 30-12-2009, 13:54:40
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Büyük ihtimal.

    Bizde bekliyoruz türkiye lokasyon sunuculara erişim yok.
  • 30-12-2009, 14:02:00
    #36
    Yetkili bir arkadaşın buraya sorun ile ilgili detaylı bir bilgi yazması gerek kısa süre denildi ama 5-6 saatir bekliyoruz tam olarak ne zaman çözüme bağlanacagını söylenmedi.Bizde aynı şekilde 30 dk bir datacenter ararsak iyi olacagı kanısından degilim.