• 30-12-2009, 14:04:32
    #37
    Şükür geldi...
  • 30-12-2009, 14:10:07
    #38
    Aynen hele şükür.
  • 30-12-2009, 14:14:03
    #39
    Sorun halloldu arkadaşlar
  • 30-12-2009, 14:21:49
    #40
    düzeldi galiba.
  • 30-12-2009, 15:12:29
    #41
    Platin üye
    Düzeldi evet
  • 30-12-2009, 16:13:50
    #42
    Geçmiş olsun hepinize
  • 30-12-2009, 16:29:48
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Bize verilen bilgiye göre fiberoptik kablonun kopması sonucu oluşmuş bir sorundu bildiğim kadarıyla ki ;

    Çok şükür şuanda hiç bir sorun yok