SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu fiber kopması hikayesi ne ise, yedekli fiber hattımız var hikayesi de o.

nasıl oluyor da her ay bir yerden bişeyler kopuyor

fiberi kopan tellcom, onu koparana dava açıyor ve tazminat alıyor mudur?

sonra müşterilerine bu tazminatı dağıtıyor mudur??

yarın bir gün (umarım olmaz), marmarada bir deprem daha olursa ne olacak


buyur sana teselli

mala gelsin cana gelmesin. hayır aç üstad ağzını