İzmir'de problem yok.Ping sürelerinde kayıp yada artma yok.Herhangi bir problem yaşamadık.

Ayrıca şuan datacenterdan bizim ofise gelen tellcom hattını kullanıyoruz.Taş gibi gelen 100mbit hattan , 90mbit download yapıyorum (: