ttnetdc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 günlük bir kesinti çok ya


Sıkmazmı hocam 15 dk gittimi telefonlar susmuyor.
Telefon santrelimiz kilitlendi santrali devredışı bıraktık mecburen baya uzun sürdü umaraım daha fazla sürmez.