• 14-02-2007, 13:55:40
    #10
    DEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 hafta önce girdim netlineın sitesine, reseller alacaktım , netline iyi değil dediler vazgeçtim.. senin serverınla ne alakası var !
    screen aldım , uçur da görüşelim senle.. monitöre kolay konuşuyon.
    screen almış zuhah dur bekle görücem ben seni.
  • 14-02-2007, 14:04:40
    #11
    2 lik gücümle bende bir rep çakmak istiyorum
  • 14-02-2007, 14:37:27
    #12
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 lik gücümle bende bir rep çakmak istiyorum
    sagolasın
  • 14-02-2007, 14:38:01
    #13
    ne demek abi her zamn
  • 14-02-2007, 15:47:14
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bırakın adam makinesini satsın.
  • 18-02-2007, 22:29:40
    #15
    Kardeş ilk ay 150 peki sonraki aylar ne kadar ödeyeceğiz
    Ve bu netline nasıl bir yer makinan gayet iyi niçin satıyorsun pek anlayamadım.


    Nightmare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar benim daha güzel bir makinaya geçmemle
    eski makinamı anında alıcak birine teslim edebilirim.
    Processor #1 Vendor: GenuineIntel
    Processor #1 Name: Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.40GHz
    Processor #1 speed: 3400.769 MHz
    Processor #1 cache size: 2048 KB
    Processor #2 Vendor: GenuineIntel
    Processor #2 Name: Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.40GHz
    Processor #2 speed: 3400.769 MHz
    Processor #2 cache size: 2048 KB
    150ytl ilk ay / ircd destekler
    5 ip var
    5 kişi teknik destekde size
    yardımcı olabilirler
    cpanel/whm aktif
    anlık maile cevap ve telefonlada + msndende destekleri güzel
    turkiye veri merkezi
    altında netline'de
    pm atabilirsiniz...
  • 18-02-2007, 23:24:39
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Valla kardeş netline.com.tr iyimi kötümü bilmem kullanmadan bir yorum yapmam ama bildiğim tek şey dün onlara ait bir sunucuda barınan yaklaşık 40 tane kurum sitesi bu gün sabah bana geçti...Hayırlı satışlar
  • 18-02-2007, 23:45:46
    #17
    arkadaşlar kesinlikle önerim netline'dan birşey almayın! zarara girdim biliyorum çünkü
  • 14-04-2007, 01:09:05
    #18
    Madem bu kalite var neden netline.com.tr nin whois sorgusunda ABD lokasyon çıkıyor 5kişilik ekip sözde , özde 1kişi var. ona sordum sebebini. domaine saldırı vardı aBD ye yönlendirdim DC yi etkilemesin diye dedi