DEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 hafta önce girdim netlineın sitesine, reseller alacaktım , netline iyi değil dediler vazgeçtim.. senin serverınla ne alakası var !
screen aldım , uçur da görüşelim senle.. monitöre kolay konuşuyon.
screen almış zuhah dur bekle görücem ben seni.