• 14-02-2007, 02:15:19
    #1
    arkadaşlar benim daha güzel bir makinaya geçmemle
    eski makinamı anında alıcak birine teslim edebilirim.
    Processor #1 Vendor: GenuineIntel
    Processor #1 Name: Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.40GHz
    Processor #1 speed: 3400.769 MHz
    Processor #1 cache size: 2048 KB
    Processor #2 Vendor: GenuineIntel
    Processor #2 Name: Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.40GHz
    Processor #2 speed: 3400.769 MHz
    Processor #2 cache size: 2048 KB
    150ytl ilk ay / ircd destekler
    5 ip var
    5 kişi teknik destekde size
    yardımcı olabilirler
    cpanel/whm aktif
    anlık maile cevap ve telefonlada + msndende destekleri güzel
    turkiye veri merkezi
    altında netline'de
    pm atabilirsiniz...
  • 14-02-2007, 02:30:07
    #2
    cPanel® burdan mı aldın?
  • 14-02-2007, 02:32:29
    #3
    uçmuş site.. :S
  • 14-02-2007, 02:34:12
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    zaten netline ın ana sayfasında öncedende bişi yoktu adres bilgileri telefon falan vardı herhalde yeniden tasarlıyorlar neyse konuyu dağıtmayalım arkadaşlar
  • 14-02-2007, 03:08:04
    #5
    DEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uçmuş site.. :S
    bilip bilmeden ters ters konuşma
    netline.com.tr zaten index'i yoktu
    erzurumda 140 server barındırıyor
    teknik destegi yeter? bide uçan sitede o bile çıkmaz
    istersen ver bi siteni uçurum beraber uçan sitenin nasıl oldugunu inceleyelim
  • 14-02-2007, 03:17:10
    #6
    2 hafta önce girdim netlineın sitesine, reseller alacaktım , netline iyi değil dediler vazgeçtim.. senin serverınla ne alakası var !

    screen aldım , uçur da görüşelim senle.. monitöre kolay konuşuyon.
  • 14-02-2007, 04:40:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    DEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 hafta önce girdim netlineın sitesine, reseller alacaktım , netline iyi değil dediler vazgeçtim.. senin serverınla ne alakası var !

    screen aldım , uçur da görüşelim senle.. monitöre kolay konuşuyon.
    cik cik cik ters konuşma beni çağrıştırır. hertürlü gider kardeşimize arka çıkılır ayıp =) ama netline kapatıcak galiba bu aralar mertede ögle söylemisler night hayırdır varmı bunun bir makarası ?
  • 14-02-2007, 05:28:50
    #8
    qq
    Üyeliği durduruldu
    *** netline diyip morelimi bozmayin. FDCden girdi bana 400 kağıt. para sıçıom sanki
  • 14-02-2007, 13:14:11
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    seviye yerlerde yazık....