2 hafta önce girdim netlineın sitesine, reseller alacaktım , netline iyi değil dediler vazgeçtim.. senin serverınla ne alakası var !
screen aldım , uçur da görüşelim senle.. monitöre kolay konuşuyon.
cik cik cik

ters konuşma beni çağrıştırır. hertürlü gider kardeşimize arka çıkılır ayıp =) ama netline kapatıcak galiba bu aralar mertede ögle söylemisler night hayırdır varmı bunun bir makarası ?