• 26-06-2022, 12:53:09
    #1
    Özellikle ingiltere olması şart. Bazı işlemlerim için geçerli. Websitesi vs. barındırmayacağım. Olan arkadaşlar konu altına yazabilirler mi lütfen.
  • 26-06-2022, 13:04:58
    #2
    @GalaxyShell;tavsiye ederim
    hem sohbeti hemde kendileri çok sıcak kanlıdır bazen sadece sohbet etmek için yazarım
    hangi amaçla kullanıcaksınız bir sorun problemolmazsa sizi eminim seve seve destek vericeklerdir
  • 26-06-2022, 13:52:42
    #3
    Atomwp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @GalaxyShell;tavsiye ederim
    hem sohbeti hemde kendileri çok sıcak kanlıdır bazen sadece sohbet etmek için yazarım
    hangi amaçla kullanıcaksınız bir sorun problemolmazsa sizi eminim seve seve destek vericeklerdir
    Sadece remote desktop kullanacağım. Google ADS, Gmail bağlanmak için başka bir amaç yok.