@GalaxyShell;tavsiye ederim
hem sohbeti hemde kendileri çok sıcak kanlıdır bazen sadece sohbet etmek için yazarım
hangi amaçla kullanıcaksınız bir sorun problemolmazsa sizi eminim seve seve destek vericeklerdir