Atomwp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@GalaxyShell;tavsiye ederim
hem sohbeti hemde kendileri çok sıcak kanlıdır bazen sadece sohbet etmek için yazarım
hangi amaçla kullanıcaksınız bir sorun problemolmazsa sizi eminim seve seve destek vericeklerdir
Sadece remote desktop kullanacağım. Google ADS, Gmail bağlanmak için başka bir amaç yok.