Merhaba arkadaşlar bir makina sormak istiyorum
AMD Athlon 64 X2 6000+
Dual Core
8 GB DDR2 RAM
2 x 750 GB
SATA II
(Software RAID 1)
1 GBit OnBoard
Linux bir makina böyle bir makinadan üyelerime toplu mail gönderimi yapacağım sizce günde kaç mail gönderebilirim toplu olarak
örnek olarak
günde 10.000 veya 50.000 şeklinde gönderimlerde sizce makinayı etkiler mi ?
saygılarımla
herkese hayırlı satışlar
Bir Makina Sormak İstiyorum
11
●987
- 20-01-2009, 01:08:43Üyeliği durduruldu
- 20-01-2009, 01:18:101 gönderirsiniz 2 gönderirsiniz.
3'üncüsün de ya ip adresiniz blacklist'e girer yada verimerkezi spam yaptığınızdan dolayı ip adresinizi null eder
- 20-01-2009, 01:23:38Üyeliği durduruldukendi üyelerime göndermemde bir sakınca olacak mıdır? spam olmasını istemiyorum zaten
- 20-01-2009, 01:35:10Sonuçta aynı maili binlerce mail adresine aynı network üzerinden yollarsanız olacağını düşünüyorum.
- 20-01-2009, 01:37:45Üyeliği durduruldubilgilendirdiğin için teşekkürler hocam kolay gelsin
- 20-01-2009, 01:52:02Üyeliği durduruldukendi üyelerime oradan nasıl göndereceğim ? sitemde kayıtlı olan üyelere göndermek istiyorum
- 20-01-2009, 01:58:18Veri merkezi nereden bilsin gönderdiğiniz mail adresleri üyelerinize mi ait, yoksa mail listesi mi?Forumkeyfi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2009, 02:00:55Üyeliği durdurulduKerem bunu hiç düşünmemiştim farklı bir bakış açısı teşekkürler ama sitem bayağı uzun süredir o veri merkezinde barınıyor ve orada gelişiyor yaklaşık 2 milyon üyeye sahip ve hergün 1.000 kadar yeni üye alıyor site
neden veri merkezine sormadın diye düşünenler için aracı biriyle aldım kendisi şuan burda değil ve sizlerden fikir almak istedim.
saygılarımla kolay gelsin