Forumkeyfi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi üyelerime göndermemde bir sakınca olacak mıdır? spam olmasını istemiyorum zaten
Veri merkezi nereden bilsin gönderdiğiniz mail adresleri üyelerinize mi ait, yoksa mail listesi mi?