• 20-01-2009, 02:06:02
    #10
    Sn. Ufuk Gedik ile aynı kanaatteyim. Ne yazık ki büyük ölçekli gönderilen tüm toplu mailler artık spam olarak isimlendiriliyor. Dolayısı ile göndermiş olduğunuz mailler üyelerinizin inbox'ına düşmek yerine spam kutularına düşüyor. Ayrıca DC'ler de buna izin vermiyor. Dolayısı ile atmak bir mesele, atılanların inbox olması bir başka mesele.
  • 20-01-2009, 02:09:01
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bilgiler için teşekkürler arkadaşlar ama pek çok arkadaşlık sitesinin mesaj mailleri direk inboxa düşüyor bu nasıl sağlanıyor acaba?
  • 20-01-2009, 02:33:13
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    Forumkeyfi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgiler için teşekkürler arkadaşlar ama pek çok arkadaşlık sitesinin mesaj mailleri direk inboxa düşüyor bu nasıl sağlanıyor acaba?

    Yeşil kağıtlardan varsa bolca imkansız birşey yoktur

    Sırf bu hizmeti veren firmalar var siz paradan haber verin isterseniz günde 200 bin mail gönderirsiniz hatta siz yorulmassınız metni verirsiniz onlar yollar sizin yerinize