Sn. Ufuk Gedik ile aynı kanaatteyim. Ne yazık ki büyük ölçekli gönderilen tüm toplu mailler artık spam olarak isimlendiriliyor. Dolayısı ile göndermiş olduğunuz mailler üyelerinizin inbox'ına düşmek yerine spam kutularına düşüyor. Ayrıca DC'ler de buna izin vermiyor. Dolayısı ile atmak bir mesele, atılanların inbox olması bir başka mesele.