• 22-03-2020, 01:19:33
    #1
    Başlık olarak yeri burası tam olarak bilmiyorum ama şöyle bir sorunumuz var.

    Windows 7 pden Windows 10 olan bir pcye bağlanıp, win 10 üzerinde herhangi bir program aracılığıyla sesli görüşmek yapmak istediğimizde karşı tarafın sesi geliyor ama bizim sesimiz karşıya gitmiyor neden olabilir?

    Bağlantı türü: uzakmasaüstü bağlantısı.

    Not: win 10 dan win 10 bağlanınca sorun olmuyor.
  • 22-03-2020, 01:21:15
    #2
    Teamviewer ile mi bağlanıyorsunuz yoksa anydesk mi ?
  • 22-03-2020, 01:22:53
    #3
    Metiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teamviewer ile mi bağlanıyorsunuz yoksa anydesk mi ?
    yazmayı unutmuşım hocam kusura bakmayın. Uzakmasaüstü bağlantısıyla.
  • 22-03-2020, 01:24:22
    #4
    Yardımcı programınız yok , vpn yapıp mı uzak masaüstü yapıyorsunuz ?

    Skype , dc , teamviewer kullanarak kişisel kullanım veya anydesk kullanabilirsiniz her iki taraf da sesli görüşme sağlayabilir.
  • 22-03-2020, 01:28:24
    #5
    Metiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımcı programınız yok , vpn yapıp mı uzak masaüstü yapıyorsunuz ?

    Skype , dc , teamviewer kullanarak kişisel kullanım veya anydesk kullanabilirsiniz her iki taraf da sesli görüşme sağlayabilir.
    evet vpn yapıp uzakmasaüstü yapıyoruz hocam. win 10 olan bir pc bağlanınca sorun yok ama win 7 olan bir pc bağlanınca böyle bir problem var anlayamadık. ( diğer alternatifleri kullanamayız malesef özel sebeplerden.)
  • 22-03-2020, 01:29:43
    #6
    Peki mail sistemi olarak office 365 mi kullanıyorsunuz ?
  • 22-03-2020, 01:30:57
    #7
    Metiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki mail sistemi olarak office 365 mi kullanıyorsunuz ?
    evet
  • 22-03-2020, 01:32:19
    #8
    Tamamdır , skype kurumsal veya microsoft teams kullanın sesli iletişim için 3 parti bir program değiil firmanın hizmet aldığı sistemi kullanın
  • 22-03-2020, 01:43:12
    #9
    Metiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır , skype kurumsal veya microsoft teams kullanın sesli iletişim için 3 parti bir program değiil firmanın hizmet aldığı sistemi kullanın
    burada fazla detay veremiyorum fakat oda imkansız