Başlık olarak yeri burası tam olarak bilmiyorum ama şöyle bir sorunumuz var.
Windows 7 pden Windows 10 olan bir pcye bağlanıp, win 10 üzerinde herhangi bir program aracılığıyla sesli görüşmek yapmak istediğimizde karşı tarafın sesi geliyor ama bizim sesimiz karşıya gitmiyor neden olabilir?
Bağlantı türü: uzakmasaüstü bağlantısı.
Not: win 10 dan win 10 bağlanınca sorun olmuyor.
Win 7 den win 10 bağlantıda ses sorunu
8
●130
- 22-03-2020, 01:19:33
- 22-03-2020, 01:22:53yazmayı unutmuşım hocam kusura bakmayın. Uzakmasaüstü bağlantısıyla.Metiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2020, 01:28:24evet vpn yapıp uzakmasaüstü yapıyoruz hocam. win 10 olan bir pc bağlanınca sorun yok ama win 7 olan bir pc bağlanınca böyle bir problem var anlayamadık. ( diğer alternatifleri kullanamayız malesef özel sebeplerden.)Metiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2020, 01:43:12burada fazla detay veremiyorum fakat oda imkansızMetiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle