Metiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teamviewer ile mi bağlanıyorsunuz yoksa anydesk mi ?
yazmayı unutmuşım hocam kusura bakmayın. Uzakmasaüstü bağlantısıyla.