Yardımcı programınız yok , vpn yapıp mı uzak masaüstü yapıyorsunuz ?
Skype , dc , teamviewer kullanarak kişisel kullanım veya anydesk kullanabilirsiniz her iki taraf da sesli görüşme sağlayabilir.
evet vpn yapıp uzakmasaüstü yapıyoruz hocam. win 10 olan bir pc bağlanınca sorun yok ama win 7 olan bir pc bağlanınca böyle bir problem var anlayamadık. ( diğer alternatifleri kullanamayız malesef özel sebeplerden.)