• 05-09-2008, 19:15:21
    #10
    3. mbitle aldım cok memnunum tavsiye ederim.
  • 09-09-2008, 02:03:58
    #11
    Tüm Arkadaşlara Ve Müşterilerimize Sonsuz Teşekkürler.

    Sizlerle Çalışmaktan Büyük Mutluluk Duyuyoruz

    Saygılarımızla
  • 16-09-2008, 01:06:37
    #12
    Satışlarımız Yeni Parçalarla Devam Etmektedir

    Yogun İlgiden Dolayı Müşterilerimize Teşekkürler


    SONBAHAR KAPMANYASI

    CPU - İNTEL DUAL 3.0 LGA775
    RAM - 1 GB DDR2 800MHZ
    HDD - 160 GB SATA2
    IP - 2 ADET IP

    Aylık Trafik Sınırısız.
    Havuz Bağlantı Bulunmamaktadır.

    1 MBİT HAT İLE 75 YTL ( Sınırsız BW )
    2 MBİT HAT İLE 100 YTL ( Sınırsız BW )
    3 MBİT HAT İLE 120 YTL ( Sınırsız BW )
    5 MBİT HAT İLE 250 YTL ( Sınırsız BW )
    10 MBİT HAT İLE 400 YTL ( Sınırsız BW )

    1 GB Ram ilavesi 15$/ay ( Max 4 GB )
    1 Adet IP 1 $
    Ek 250 GB HDD 25$./ay
    Windows Web Edt. 15 $./ay
    Windows St. Edt. 100$./ay
    Plesk Sınırsız Windows / Linux Lisans 10$./ay
    Cpanel 45 $./ay
    Directadmin 12 $./ay


    CPU UPDATE ( İstediğiniz hat seçeneğine ek olarak fatura edilecektir )

    İNTEL E2180 DUAL CORE LGA775 2,00 1MB 800Mhz
    MAX RAM 4 GB
    UPDATE BEDELİ- 20$

    İNTEL E2200 DUAL CORE LGA775 2,20 1MB 800Mhz
    MAX RAM 4 GB
    UPDATE BEDELİ - 25$

    İNTEL E7200 CORE 2 DUO LGA775 2,53 3MB 1066Mhz
    MAX RAM 4 GB
    UPDATE BEDELİ - 35$

    İNTEL E8400 CORE 2 DUO LGA775 3,0 6Mb 1333Mhz
    MAX RAM 8 GB
    UPDATE BEDELİ - 50$

    İNTEL Q6600 Core2 Quad LGA775 2,4 8MB 1066Mhz
    MAX RAM 8 GB
    UPDATE BEDELİ - 65$


    SUNUCULAR VİTAL DC DE BARINMAKTADIR TÜM ALTYAPI SUNUCU, SWITCH, Ve TÜM YAPILANMA TTNETDC'E AİTTİR
    HATTIMIZIN %99.9 SÜREKLİ GARANTİLİDİR
    BU KAMPANYA 12 AY SÖZLEŞME İLE RESMİLEŞTİRİLİR (Aylık Olarak Kredi Kartından Çekilir)
    SUNUCU YENİDEN KURULUM BEDELİ 20 YTL DİR
    7/24 DESTEK EKİBİ
    09.30 DAN 00:00 A KADAR MSN DESTEĞİ
    MTRG RAPORU
    İSTENİRSE MIKROTIK ( Gereksim Ek Sunucu 1 Adet 2 Ethernet Kartı Mikrotik Yazılımı Switch ) Yaklaşık maliyeti aylık 100 YTL

    FİYATLARA KDV DAHİL DEĞİLDİR
  • 20-09-2008, 12:33:04
    #13
    IRCD Izni varmı ?
  • 21-09-2008, 23:16:31
    #14
    MSN'e ekledim. Hafta Sonu olduğundan online değilsiniz zannediyorum ki. İyi çalışmalar.
  • 22-09-2008, 01:22:05
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    windows standart edt. 100 dolar aylık şakamı?. lisans fiyatı o zaten
  • 22-09-2008, 03:25:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bul $100 'a w2k3 std edi. hemen alacağım 10 adet
  • 22-09-2008, 03:48:47
    #17
    Üyeliği durduruldu
    300W PSupply'in 1 ay çalışması 30 YTL elektrik demek.
    Win2003 Standart SPLA Lisans bedeli 20$
    TTNet 1Mbps hat bedeli 100ytl zaten.

    Privilege bağlantıysa maliyeti 160ytl'ye tekabül ediyor

    Yıllık fiyat garantisi varmı? İki ay sonra zam geldi olmasın
  • 22-09-2008, 10:34:24
    #18
    Microsoft Windows Server 2003/2008 Standart Edition lisans bedeli ~160$ dır.

    Sayın ttnetdc,

    SPLA değilsiniz ve doğal olarak raporlamada yapmıyorsunuz. Bu lisansları nerden aldığınızı öğrenebilirmiyim?