300W PSupply'in 1 ay çalışması 30 YTL elektrik demek.
Win2003 Standart SPLA Lisans bedeli 20$
TTNet 1Mbps hat bedeli 100ytl zaten.

Privilege bağlantıysa maliyeti 160ytl'ye tekabül ediyor

Yıllık fiyat garantisi varmı? İki ay sonra zam geldi olmasın