Microsoft Windows Server 2003/2008 Standart Edition lisans bedeli ~160$ dır.

Sayın ttnetdc,

SPLA değilsiniz ve doğal olarak raporlamada yapmıyorsunuz. Bu lisansları nerden aldığınızı öğrenebilirmiyim?