• 22-07-2008, 23:41:43
    #37
    Yaw yapılan yorumları okuduğumda katılamamak elde değil.
    Ayrıca bakın madem bir verimerkeziniz var öyle diyorsunuz görmedim ama, verimerkezi işi yapan kişisiniz amatör değil biraz profesyonel takılın. Verimerkezi işi yapan adam bilgili olur ve yazdıklarından bilgisi anlaşılır. Hadi hatasız kul olmaz yanlış yazabilir bir insan ama siz bilgiyide, hesaplamayıda yanlış yazıyorsunuz. Bir yazının %40 'ıda yanlış bilgilendirme ve hesaplama olmaz ki

    Verimerkezi dediniz mi bir durmak gerekir, okadar yatırım yapılan (ki görmedim) yerin sahibinin ilk önce foruma konu açarken kullandığı o güzel dilimizin kurallarına göre yazı yazması gerekir. Ve ondan sonra ise forumda yazacağı bilgi içerikli yazılarında hatanın en az olması gerekmekte.

    herneyse
  • 22-07-2008, 23:41:48
    #38
    4 Adet 4 Gb Ecc 667 Mghz RAM

    16 Etmiyormu ?

    Bizim hediyemizle

    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitmedi +8 gb ram hediye ediyoruz. Bu sunucu size 16gb ram olarak sunuluyor
    Başka sözüm yok Hakim bey.
  • 22-07-2008, 23:43:35
    #39
    Bakin Hesaplamada yanlislik yok..

    Adamin yazdigi yereler Kbit yazsam Hesabin icinden cikilmaz iyi inceleyin.

    Benim konularim da Ben TURKCE karekter kullanmiyorum diye herkes takik ama satisi turk dil kurumu yapmiyor. Ben yapiyorum ve tarzim bole.


    trwebhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaw yapılan yorumları okuduğumda katılamamak elde değil.
    Ayrıca bakın madem bir verimerkeziniz var öyle diyorsunuz görmedim ama, verimerkezi işi yapan kişiler gibi amatör değil biraz profesyonel takılın. Verimerkezi işi yapan adam bilgili olur ve yazdıklarından bilgisi anlaşılır. Hadi hatasız kul olmaz yanlış yazabilir bir insan ama siz bilgiyide, hesaplamayıda yanlış yazıyorsunuz. Bir yazının %40 'ıda yanlış bilgilendirme ve hesaplama olmaz ki
    Verimerkezi dediniz mi bir durmak gerekir, okadar yatırım yapılan (ki görmedim) yerin sahibinin ilk önce foruma konu açarken kullandığı o güzel dilimizin kurallarına göre yazı yazması gerekir. Ve ondan sonra ise forumda yazacağı bilgi içerikli yazılarında hatanın en az olması gerekmekte.
    herneyse
  • 22-07-2008, 23:46:05
    #40
    tapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim cevaplarimiz Net. Olmadigini soleyenler de forumda hep ayni kisiler..
    Sanirim ya bunlarin amaci belli yada anlamamazlikdan gelmek genel ahlak olmus..
    USA da satilan mala neden bu kadar takilmadiniz da. ? Yerli mala bu kadar takildiniz. Neler anlatildigini anlayanlar zaten var. ? Neyin mucadelesindesiniz Hala anlamis degilim.
    Ayni makineyi veriyoruz. Ayni ozellikde itirazi olan yoksa Konu ya kasmasin bosuna alicakli olan sorsun hizmetin nesi var nesi yok ..
    Eksiklerini o arastirsin size ne?
    Ne demek arkadaşım size ne ? Burası sizin yazıhaneye benzemez, elbette sorulur ! Kendinize gelin.

    Gördüğüm şeye taökılırım, hatta istediğim şeye takılırım istemediğime takılmam.

    Burada laf ebeliği ile satış yapmaya çalışıyorsanız takılırım. Üstelik sizin konunuza ilk defa giriyorum bu 1, adam gibi sordum ve sorma şeklimden sadece doğru bir açıklama beklediğim belli bu 2. Ancak sizin vereceğiniz doğru bir cevap olmadığı için tüm soruları saldırganlık olarak almak ve açtığınız konuyu kendi malınız sanmak anlaşılabilir bir durum. Tabi bu durumda verdiğiniz cevapların şeklini de anlayabiliyoruz ama bu cevaplar r10'a gelmez.

    Buraya konu açılıyorsa, mantık çerçevesinde istediğimi sorarım, herkes sorabilir. Siz kendi yazıhanenize gelenleri "alıcı mısın" diye ayırabilirsiniz, burada ayıramazsınız. Kurallar çerçevesinde herkes malınız hakkında sorabilir.

    Burası istediğiniz gibi cirit atacağınız bir yer değil, burada bilenler de var ! Ayrıca bu tür yanlış bilgilendirmeler devam ederse burada konu da açamazsınız, şimdiden söyleyeyim.

    Bu nasıl bir ticarettir Allah aşkına ? Ben potansiyel müşteriyim yahu, 10 tane sunucum var tamamı kendi şirketimize ait. Dün nixcon'da bugün marstayım, yarın başka bir yerde de olabilir. Neticede her verimerkezi için potansiyel müşteriyim ve Sant'e bir soru soruyorum, Sanet'in hoşuna gitmiyor ya da çevirmek zorunda kalıyor diye beni kapı dışarı ediyor, sorma etme, sana ne diyor, beni "neyin mücadelesini veriyorsun" diye itham ediyor. Bu nasıl iştir, nasıl zihniyettir.

    tapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yapiyorum ve tarzim bole.
    Evet geç de olsa tarzı kesin olarak anladık.
  • 22-07-2008, 23:47:56
    #41
    IBM Kotu yada Ondan istemem demiyorum Fiyat da iyi gayet verdigin makul Fakat ben alis veris yapdigim yerdeki CARİ Hesabimi Kasiyorum. Meblalari yukseltiyorum suan 150 000 $ a kadar Alis veris hakkim var. Bu adamlari Biraz ucuz alicam diye birakmam. Ticaret mantigi..

    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelin aynı özellikte IBM sunucuyu 3000$ a vereyim...
  • 22-07-2008, 23:50:21
    #42
    Burda konunun nesi yanlis bilgilendirme solermisiniz ?

    Verdigim bilgilerin hangisi yalan ? Once onu aciklayin. ?

    Sonra bana deyinki yanlis bilgilendirme var..



    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek arkadaşım size ne ? Burası sizin yazıhaneye benzemez, elbette sorulur ! Kendinize gelin.
    Gördüğüm şeye taökılırım, hatta istediğim şeye takılırım istemediğime takılmam.
    Burada laf ebeliği ile satış yapmaya çalışıyorsanız takılırım. Üstelik sizin konunuza ilk defa giriyorum bu 1, adam gibi sordum ve sorma şeklimden sadece doğru bir açıklama beklediğim belli bu 2. Ancak sizin vereceğiniz doğru bir cevap olmadığı için tüm soruları saldırganlık olarak almak ve açtığınız konuyu kendi malınız sanmak anlaşılabilir bir durum. Tabi bu durumda verdiğiniz cevapların şeklini de anlayabiliyoruz ama bu cevaplar r10'a gelmez.
    Buraya konu açılıyorsa, mantık çerçevesinde istediğimi sorarım, herkes sorabilir. Siz kendi yazıhanenize gelenleri "alıcı mısın" diye ayırabilirsiniz, burada ayıramazsınız. Kurallar çerçevesinde herkes malınız hakkında sorabilir.
    Burası istediğiniz gibi cirit atacağınız bir yer değil, burada bilenler de var ! Ayrıca bu tür yanlış bilgilendirmeler devam ederse burada konu da açamazsınız, şimdiden söyleyeyim.
    Bu nasıl bir ticarettir Allah aşkına ? Ben potansiyel müşteriyim yahu, 10 tane sunucum var tamamı kendi şirketimize ait. Dün nixcon'da bugün marstayım, yarın başka bir yerde de olabilir. Neticede her verimerkezi için potansiyel müşteriyim ve Sant'e bir soru soruyorum, Sanet'in hoşuna gitmiyor ya da çevirmek zorunda kalıyor diye beni kapı dışarı ediyor, sorma etme, sana ne diyor, beni "neyin mücadelesini veriyorsun" diye itham ediyor. Bu nasıl iştir, nasıl zihniyettir.
    Evet geç de olsa tarzı kesin olarak anladık.
  • 22-07-2008, 23:51:45
    #43
    Sercanı Pek Tanımam forumlardan bildiğim kadarıyla acemicide olsa amatörde olsa yazıkdır ya adamın her konusunda bir kusur bulunuyor.

    Amac küçük Düşürmek mi Konuyu Toplam 16 üye okuyor. (14 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
    Reklamın iyisi kötüsü olmaz daha çok reklam ediyorsunuz konuyu güncel kalıyor uğraşmayın bakın konu nasıl 2 günde 2.3. sayfalara geçiyor.unutulup gidiyor.

    Dayanıklı Dövüşmü vardır anlamıyorum drwave aynı konuyu acar sorun olmaz bu adam açar sorun olur yok 1000 mbit port muş yok konudan yazılarımı almış eklemiş.

    Arkadaşlar Ne zaman bu karalama olaylarından vazgeçeksiniz.Sercan Tapsın ın bilgisi sizler kadar değil madem uğraşmayın herkez herşeyi bilecek diye birşey yok yada herkez sizin sözlerinizi kaale alacak diyede bir kural yok adam kampanyasını yapar yanlış yapar uyarırsınız.Ama kalkıp sen bu kadarsın sen şu kadarsın gibi laflar yakışıyormu sizlere..

    Sercan da suçlu çok bilmişlik yapıyorsun bilmediğin konuları biliyorum diyorsun insanları gaza getiriyorsun arkadaşım seninde ne yaptığın belli değil koskoca datacentersın bari kampanya yapacaksan diğer konulardaki kampanyanın aynısını kopyalamadan farklı yap bari yerlerini satırlarını değiştir göze batma eksik yaptığın yerleride düzelt sata hdd eklemeyi unutmuşum demişssin insanlık hali unutursun şimdi 1. sayfadan edit butonu var düzeltmek elinde ...
  • 22-07-2008, 23:52:30
    #44
    tapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakin Hesaplamada yanlislik yok..

    Adamin yazdigi yereler Kbit yazsam Hesabin icinden cikilmaz iyi inceleyin.

    Benim konularim da Ben TURKCE karekter kullanmiyorum diye herkes takik ama satisi turk dil kurumu yapmiyor. Ben yapiyorum ve tarzim bole.
    Ne stilin önemli burdaki kişiler için, ne sen, nede başka bir şeyin...

    Eğer yaptığın işe çok güveniyorsan veri merkezinde ne var ise göster...
    Kabinlerini ve içindekilerini göster, soğutma sistemini göster, upslerin, jeneratörlerini, yangın söndürmeyi tüp ile yapmıyorsanız fm-200 gaz sisteminizi vs vs...

    Gerçi bahsetmiş olduğun SNC sunucularıda görmek isteyenler çıkar... İçini-dışını...

    Tabi var ise...



    Yabancılar göstermiyor dimi? Gösteriyor... 1Gbit port mu diyor? Evet veriyor...

    Zamanında yaşamış olduğunuz sorunlar, herkezin siz ve size sorun yaşatanlar gibi olduğunu sanmanıza neden oluyor sanırım...


    Neyse iyi geceler; Canı sıkılıp, eğlenmek için burda mesaj yazan arkadaşlara... Fazla geç kalmayın sabah 9 iş başı
  • 22-07-2008, 23:57:11
    #45
    Gelene iceri girmemi dedik hizmet alan herkes gordu

    Sende parana kiy gel.. Bizi birileri ile karistirma kapimiz acik.

    Her kim olursan ol gel Mevlana misali.

    Benim gizli sakli bi olayim yok. Hersey ortada ayricak SNC den de 2 adet suan calisir vaziyette.

    Biri bizim kendimize ait kullanimda digeri de bi musteriye..



    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne stilin önemli burdaki kişiler için, ne sen, nede başka bir şeyin...
    Eğer yaptığın işe çok güveniyorsan veri merkezinde ne var ise göster...
    Kabinlerini ve içindekilerini göster, soğutma sistemini göster, upslerin, jeneratörlerini, yangın söndürmeyi tüp ile yapmıyorsanız fm-200 gaz sisteminizi vs vs...
    Gerçi bahsetmiş olduğun SNC sunucularıda görmek isteyenler çıkar... İçini-dışını...
    Tabi var ise...
    Yabancılar göstermiyor dimi? Gösteriyor... 1Gbit port mu diyor? Evet veriyor...
    Zamanında yaşamış olduğunuz sorunlar, herkezin siz ve size sorun yaşatanlar gibi olduğunu sanmanıza neden oluyor sanırım...
    Neyse iyi geceler; Canı sıkılıp, eğlenmek için burda mesaj yazan arkadaşlara... Fazla geç kalmayın sabah 9 iş başı