Yaw yapılan yorumları okuduğumda katılamamak elde değil.
Ayrıca bakın madem bir verimerkeziniz var öyle diyorsunuz görmedim ama, verimerkezi işi yapan kişisiniz amatör değil biraz profesyonel takılın. Verimerkezi işi yapan adam bilgili olur ve yazdıklarından bilgisi anlaşılır. Hadi hatasız kul olmaz yanlış yazabilir bir insan ama siz bilgiyide, hesaplamayıda yanlış yazıyorsunuz. Bir yazının %40 'ıda yanlış bilgilendirme ve hesaplama olmaz ki
Verimerkezi dediniz mi bir durmak gerekir, okadar yatırım yapılan (ki görmedim) yerin sahibinin ilk önce foruma konu açarken kullandığı o güzel dilimizin kurallarına göre yazı yazması gerekir. Ve ondan sonra ise forumda yazacağı bilgi içerikli yazılarında hatanın en az olması gerekmekte.
herneyse