IBM Kotu yada Ondan istemem demiyorum Fiyat da iyi gayet verdigin makul Fakat ben alis veris yapdigim yerdeki CARİ Hesabimi Kasiyorum. Meblalari yukseltiyorum suan 150 000 $ a kadar Alis veris hakkim var. Bu adamlari Biraz ucuz alicam diye birakmam. Ticaret mantigi..

trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelin aynı özellikte IBM sunucuyu 3000$ a vereyim...