• 22-07-2008, 21:36:52
    #19
    tapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gene lafi carpitmanizda ustunuze yok tebrik ediyorum..
    4000 Gbyte aylik trafik download edilen miktardir.
    1 Mbit = 1024 Kbit Anlik = 128 Byte
    128 X 60 sn = 7680 Byte = 7,6 Kbyte ( anlik )
    7,6 Kbyte X 60 dk = 460800 Kbyte Saatte = 460 Mbyte ( saatte bu kadar )
    460 Mbyte X 24 = 11059200 Mbyte = 11,5 Gbyte ( Gunde bu kadar )
    11,5 Gbyte X 30 = 345 Gbyte Ortalama Aylik 1 Mbit Yapiyor
    345 X 7 Mbit alik = 2415 Gbayte Aylik eder. Biz 4000 Vericez. 7 Mbit anlik Garanti Hat
    11 Mbit baglanti ile 4000 Gbayte Veri ceker ayda. Bu makineyi alan vatandas.
    Aylik 500 YTL 10 Ay odesin isi ne? Bu cumlede su Makineye odeme yapiliyor aylik 500 YTL makine kendi parasini cikarsin o yeterli isine anlamin da..
    Sercan Bey, daha hesap yapmayı bilmiyorsunuz.
    1 Mbit = 1024 Kbit Anlik = 128 KByte (Byte değil)
    128 X 60 sn = 7680 KByte = 7,5 Mbyte (Kbyte değil)
    7,5 Mbyte X 60 dk = 450Mbyte Saatte ( saatte bu kadar )
    450 Mbyte X 24 = 10,800 Mbyte = 10,55GB ( Gunde bu kadar )
    10,55 Gbyte X 30 = 316.40 Gbyte Ortalama Aylik 1 Mbit YAPAR.

    7Mbit bağlantı sağlarsanız, 7x316 = 2212GB Yapar. Diyelim ki 11Mbit sağlıyorsunuz. Yinede 3476GB yapıyor. Peki benim merak ettiğim şey şu. Madem 7-11 arası bir bağlantı sağlıyorsunuz, neden konuyu açarken 1000Mbit Port diyorsunuz? Ne söylediğiniz trafiği sağlayabiliyorsunuz ne de söylediğiniz hattı verebiliyorsunuz. İnsanları aptal yerine koymayamı çalışıyorsunuz? Sizi savunan kişileride görüyorum. Msn'imde bana sponsor ol diye gece gündüz yalvaran, hayır dediğimde ise burada krallık taslayan kişiler. Aslında bir kişi, o kendini biliyor.
  • 22-07-2008, 21:42:22
    #20
    sunucuoptimizasyon.com
    1000 mbit port internet çıkışınız olmadığı halde internet uplinki 1000 mbitmiş gibi niye yazıyorsunuz telekom santrale çıkışınızın 1 gbit olması birşey ifade etmez 1000 mbit port yazıyorsunuz 7 mbitte internete çıkış diyorsunuz abes kaçmış hiç gerek yok 1000 mbit portu yazmaya
  • 22-07-2008, 21:44:51
    #21
    Çok merak ediyorum. Biz burda söylemseydik ve biri almış olsaydı ne olacaktı? İnsanları kandırmayın. Sizin gibi insanlar yüzünden sektör kirleniyor.
  • 22-07-2008, 22:12:43
    #22
    Veri merkezi konusu açıldığında da yazılara takılmıştık. Değişen bir şey yok. Ama bu sefer gerçekten mantıklı bir açıklaması vardır artık diye düşünmüştüm...olmuyor. Ben de potansiyel müşteriyim neticede. Şu anda yer değiştirmeyi düşünüyor falan değilim; Allah'a şükür yerimden ve şartlarımdan memnunum ama illa ki her veri merkezinin potansiyel müşterisiyim.

    Yok yok...böyle satış olmaz. İlk veri merkezi konusunda yazılanlardaki acemiliklere ne kadar takılsak da yeni girişimcilerin başarılı olmasını ümit ediyorduk elbette. Şimdi ise sorulan soulara "laf çarpıtma" suçlamasıyla cevap verildiğini görüyorum.

    O zaman lafı çarpıtmadan doğru yazıp net cevap verin arkadaşım siz de.
  • 22-07-2008, 22:32:38
    #23
    + RDNS Access i açıklarmısınız ? Öyle konumdan cp yapıp DELL markasını silmek değil bu iş arkadaşım. Herkese laf uzatmam ama zaten bu sunucuyu alan bu özellikleri tam olarak kullansın işi bırakırım tek sunucuya bu fiyata 800mbit hat vereceksiniz ha ? hah.


    Koşanbit e katılmamak içten değil ;"Aklımdan geçenleri kelimelere dökmekte zorlanıyorum. Sizinle aynı sektörde olduğum için utanıyorum ama şunu biliyorum ki kesinlikle aynı işi yapmıyoruz."
  • 22-07-2008, 22:33:44
    #24
    4000 Veriyoruz dedik ya baslik da da .

    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Transfer tek taraflı olmaz. Kendinize göre yorumluyorsanız bunu açık açık belirtirsiniz ya da aklına takılan böyle sorar. Laf çarpıtmak asıl sizin yaptığını 11 mbit 4000 çeker, benim 4000im doenload, aslında 7 mbit 2415 gb ama ben 7 mbit garanti ve 4000 gb garanti veriyorum demektir.
    Mantıklı bir açıklama gelecek ümidiyle bilgi amaçlı sormuştum. Malesef hüsran oldu. 7 mi veriyorsunuz 11 mi belli değil. 11 ise 4000, 7 ise 2150...bu ortada, yorum götürmez.
  • 22-07-2008, 22:36:26
    #25
    Sen ne sayikliyorsun ? Senin solediklerinin hic birine anlam veremedim..

    BEn ordaki hesaplar da bire bir noktasina kadar hesapladim budur demedim..

    Ayrica 1000 port Eth kartinin Gbit eth oldugunu solemektedir..

    USA makine de 1000 port derken.. Size 1 gbit baglanti vericez demiyorlar..
    Esasen ne sayiklayip neye hucum ettigine bakmayan gereksiz surekli konulara mudahele edenler sizlersiniz.

    NEreden ne acik bulur nereden kulp takariz diyenler sizlersiniz.

    Basliga gereksiz mesaj yazmayin almak isteyen varsa alir kullanir gorur.


    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sercan Bey, daha hesap yapmayı bilmiyorsunuz.
    1 Mbit = 1024 Kbit Anlik = 128 KByte (Byte değil)
    128 X 60 sn = 7680 KByte = 7,5 Mbyte (Kbyte değil)
    7,5 Mbyte X 60 dk = 450Mbyte Saatte ( saatte bu kadar )
    450 Mbyte X 24 = 10,800 Mbyte = 10,55GB ( Gunde bu kadar )
    10,55 Gbyte X 30 = 316.40 Gbyte Ortalama Aylik 1 Mbit YAPAR.
    7Mbit bağlantı sağlarsanız, 7x316 = 2212GB Yapar. Diyelim ki 11Mbit sağlıyorsunuz. Yinede 3476GB yapıyor. Peki benim merak ettiğim şey şu. Madem 7-11 arası bir bağlantı sağlıyorsunuz, neden konuyu açarken 1000Mbit Port diyorsunuz? Ne söylediğiniz trafiği sağlayabiliyorsunuz ne de söylediğiniz hattı verebiliyorsunuz. İnsanları aptal yerine koymayamı çalışıyorsunuz? Sizi savunan kişileride görüyorum. Msn'imde bana sponsor ol diye gece gündüz yalvaran, hayır dediğimde ise burada krallık taslayan kişiler. Aslında bir kişi, o kendini biliyor.
  • 22-07-2008, 22:39:03
    #26
    Bizim cevaplarimiz Net. Olmadigini soleyenler de forumda hep ayni kisiler..

    Sanirim ya bunlarin amaci belli yada anlamamazlikdan gelmek genel ahlak olmus..

    USA da satilan mala neden bu kadar takilmadiniz da. ? Yerli mala bu kadar takildiniz. Neler anlatildigini anlayanlar zaten var. ? Neyin mucadelesindesiniz Hala anlamis degilim.

    Ayni makineyi veriyoruz. Ayni ozellikde itirazi olan yoksa Konu ya kasmasin bosuna alicakli olan sorsun hizmetin nesi var nesi yok ..

    Eksiklerini o arastirsin size ne?





    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veri merkezi konusu açıldığında da yazılara takılmıştık. Değişen bir şey yok. Ama bu sefer gerçekten mantıklı bir açıklaması vardır artık diye düşünmüştüm...olmuyor. Ben de potansiyel müşteriyim neticede. Şu anda yer değiştirmeyi düşünüyor falan değilim; Allah'a şükür yerimden ve şartlarımdan memnunum ama illa ki her veri merkezinin potansiyel müşterisiyim.
    Yok yok...böyle satış olmaz. İlk veri merkezi konusunda yazılanlardaki acemiliklere ne kadar takılsak da yeni girişimcilerin başarılı olmasını ümit ediyorduk elbette. Şimdi ise sorulan soulara "laf çarpıtma" suçlamasıyla cevap verildiğini görüyorum.
    O zaman lafı çarpıtmadan doğru yazıp net cevap verin arkadaşım siz de.
  • 22-07-2008, 22:42:18
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Sanet Telekom!un bu konusuda kapanacak sanırım bütün konuları kapandığı gibi