Sen ne sayikliyorsun ? Senin solediklerinin hic birine anlam veremedim..
BEn ordaki hesaplar da bire bir noktasina kadar hesapladim budur demedim..
Ayrica 1000 port Eth kartinin Gbit eth oldugunu solemektedir..
USA makine de 1000 port derken.. Size 1 gbit baglanti vericez demiyorlar..
Esasen ne sayiklayip neye hucum ettigine bakmayan gereksiz surekli konulara mudahele edenler sizlersiniz.
NEreden ne acik bulur nereden kulp takariz diyenler sizlersiniz.
Basliga gereksiz mesaj yazmayin almak isteyen varsa alir kullanir gorur.
Sercan Bey, daha hesap yapmayı bilmiyorsunuz.
1 Mbit = 1024 Kbit Anlik = 128 KByte (Byte değil)
128 X 60 sn = 7680 KByte = 7,5 Mbyte (Kbyte değil)
7,5 Mbyte X 60 dk = 450Mbyte Saatte ( saatte bu kadar )
450 Mbyte X 24 = 10,800 Mbyte = 10,55GB ( Gunde bu kadar )
10,55 Gbyte X 30 = 316.40 Gbyte Ortalama Aylik 1 Mbit YAPAR.
7Mbit bağlantı sağlarsanız, 7x316 = 2212GB Yapar. Diyelim ki 11Mbit sağlıyorsunuz. Yinede 3476GB yapıyor. Peki benim merak ettiğim şey şu. Madem 7-11 arası bir bağlantı sağlıyorsunuz, neden konuyu açarken 1000Mbit Port diyorsunuz? Ne söylediğiniz trafiği sağlayabiliyorsunuz ne de söylediğiniz hattı verebiliyorsunuz. İnsanları aptal yerine koymayamı çalışıyorsunuz? Sizi savunan kişileride görüyorum. Msn'imde bana sponsor ol diye gece gündüz yalvaran, hayır dediğimde ise burada krallık taslayan kişiler. Aslında bir kişi, o kendini biliyor.