Veri merkezi konusu açıldığında da yazılara takılmıştık. Değişen bir şey yok. Ama bu sefer gerçekten mantıklı bir açıklaması vardır artık diye düşünmüştüm...olmuyor. Ben de potansiyel müşteriyim neticede. Şu anda yer değiştirmeyi düşünüyor falan değilim; Allah'a şükür yerimden ve şartlarımdan memnunum ama illa ki her veri merkezinin potansiyel müşterisiyim.

Yok yok...böyle satış olmaz. İlk veri merkezi konusunda yazılanlardaki acemiliklere ne kadar takılsak da yeni girişimcilerin başarılı olmasını ümit ediyorduk elbette. Şimdi ise sorulan soulara "laf çarpıtma" suçlamasıyla cevap verildiğini görüyorum.

O zaman lafı çarpıtmadan doğru yazıp net cevap verin arkadaşım siz de.