1000 mbit port internet çıkışınız olmadığı halde internet uplinki 1000 mbitmiş gibi niye yazıyorsunuz telekom santrale çıkışınızın 1 gbit olması birşey ifade etmez 1000 mbit port yazıyorsunuz 7 mbitte internete çıkış diyorsunuz abes kaçmış hiç gerek yok 1000 mbit portu yazmaya