• 22-07-2008, 22:44:05
    #28
    RDNS maydonoz olsun diye yazmissin Her panel de her sistem de mevcut

    Ayrica DELL Degil Verecegim sunucu SNC olacak Buda sana sunu solim tek DELL uretmez o sunucuyu ?=?

    Ayrica HDD ler SAS Degil Ben bilgi vermemisim SATA olucak ?

    Benim sattigim urun bu alici isen konuma yaz degil isen hizmetin nasil olacagi yada makinenin ne olacagi Ne ilgilendirir?

    Konu daki yazilarin bagzilari kopya olabilir ama ne sattigimizi ne taahhut ettigimizi biliyoruz.





    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + RDNS Access i açıklarmısınız ? Öyle konumdan cp yapıp DELL markasını silmek değil bu iş arkadaşım. Herkese laf uzatmam ama zaten bu sunucuyu alan bu özellikleri tam olarak kullansın işi bırakırım tek sunucuya bu fiyata 800mbit hat vereceksiniz ha ? hah.
    Koşanbit e katılmamak içten değil ;"Aklımdan geçenleri kelimelere dökmekte zorlanıyorum. Sizinle aynı sektörde olduğum için utanıyorum ama şunu biliyorum ki kesinlikle aynı işi yapmıyoruz."
  • 22-07-2008, 22:45:38
    #29
    Insallah kapanmaz diyorum ama bu nedir anlamadim. Birileri benim konu acmami bekliyor.

    Buda benim acimdan artik daha neler dedirtiyor. Anlamiyorum Her konuda atlanildigin da bagzi arkadaslarin konulari kapanmiyor..

    Neden bizim konumuz kapaniyor ve herkes istedigi gibi yorumlar yaziyor.


    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanet Telekom!un bu konusuda kapanacak sanırım bütün konuları kapandığı gibi
  • 22-07-2008, 22:46:21
    #30
    sunucuoptimizasyon.com
    Dr.Wave 100 mbit port yazmış colo4dallasta 100 mbiti sürekli full kullanamasanda 60-70 mbit ortalama ile kullanım yapabilirsin ama sen 1 gbit port yazmışsın 7 mbit ortalama kullanım yazmışsın saçma geldi
  • 22-07-2008, 22:47:41
    #31
    NEyse onu yazdim ? Sence kandirmacami var ?

    En azin dan o ortalama ne cekersin onu yazmamis

    Sen simdi 100 Mbit port dan 60 - 70 Mbit cekerim mi diyorsun ?

    Ben de o zaman o sunucu yu alalim deneyelim cekilmez ve SS ile koyulursa ?

    Sizce nasil hizmet anlayisi olacak ?

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dr.Wave 100 mbit port yazmış colo4dallasta 100 mbiti sürekli full kullanamasanda 60-70 mbit ortalama ile kullanım yapabilirsin ama sen 1 gbit port yazmışsın 7 mbit ortalama kullanım yazmışsın saçma geldi
  • 22-07-2008, 22:49:01
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Yazılanları beğenmiyorsanız tıklayacaksınız"" sizi beklemiyor herkes galiba herkesin gözü sizin üzerinizde sanıyorsunuz Farkında iseniz sizin yazdığınız mesajlarda kafalarına takılan unsurları size belirtiyolar diye düşünüyorum.
  • 22-07-2008, 22:56:15
    #33
    Evet ama kimse kirilsin kimse burdan zarar gorsun istemiyoruz. Ki ama madem ole yol gostermissiniz. Yazdik yonetime bakalim ne cevap gelicek..

    Bu baslik da inaniyorum ki Benim Makinede 1 gbit ETH ozellikle takmadigimi pek cok sunucu da var oldugunu ozellikle de SNC ler de 2 adet 1 Gbit port oldugunu bilen cok kisi vardir.

    Buna takan bu mesaji bu kadar uzatan arkadaslari cidden kiniyorum. Ben hizmeti kac Mbit verecegimi ve Ne kadara kadar cikabilecegini maximum sorunsuz 4000 Gbyte alabilecegini yazdigim halde uzatanlari kiniyorum.

    Konularimizi kirletmeyin artik Cogu insan ne anlatmak istedigimi anliyor neden bu saticilari irgaliyor ?

    Birakin bir kere de musteri yorum yazip cevabini alsin satici diger saticiya neden karisiyor ?


    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılanları beğenmiyorsanız tıklayacaksınız"" sizi beklemiyor herkes galiba herkesin gözü sizin üzerinizde sanıyorsunuz Farkında iseniz sizin yazdığınız mesajlarda kafalarına takılan unsurları size belirtiyolar diye düşünüyorum.
  • 22-07-2008, 23:08:31
    #34
    CHIPSET : Intel 5000V /1333 / 1066 / 667 MHz FSB, Intel ESB2 SATA 3.0Gbps Denetleyici RAID 0, 1, 5, 10 desteği (Sadece Windows) *** : 2 adet Intel (ESB2/Gilgal) 82563EB Gbit Ethernet, GÜÇ KAYNAĞI : 520W . DİĞER : 1U Rack Mount, 4 adet hot-swap SATA II sabit disk yuvası. 16 MB onboard VGA.1 adet PCI-X veya Pci-E Genişleme yuvası(Opsiyonel). Rack mount kit standart, kasa derinliği 50 cm.


    Bu SNC Bayinet.com.tr da mevcuttur.

    Uzerine ekliceklerim..

    1 Adet Intel Xeon 5420 2.5 1333 Mghz
    4 Adet 4 Gb Ecc 667 Mghz RAM
    4 Adet 160 Gbyte SNC 7200 Hdd


    Budur tam ozellikler Toplam fiyati.

    4000 $
  • 22-07-2008, 23:34:13
    #35
    Bitmedi +8 gb ram hediye ediyoruz. Bu sunucu size 16gb ram olarak sunuluyor

    Başka sözüm yok Hakim bey.
  • 22-07-2008, 23:38:53
    #36
    tapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CHIPSET : Intel 5000V /1333 / 1066 / 667 MHz FSB, Intel ESB2 SATA 3.0Gbps Denetleyici RAID 0, 1, 5, 10 desteği (Sadece Windows) *** : 2 adet Intel (ESB2/Gilgal) 82563EB Gbit Ethernet, GÜÇ KAYNAĞI : 520W . DİĞER : 1U Rack Mount, 4 adet hot-swap SATA II sabit disk yuvası. 16 MB onboard VGA.1 adet PCI-X veya Pci-E Genişleme yuvası(Opsiyonel). Rack mount kit standart, kasa derinliği 50 cm.


    Bu SNC Bayinet.com.tr da mevcuttur.

    Uzerine ekliceklerim..

    1 Adet Intel Xeon 5420 2.5 1333 Mghz
    4 Adet 4 Gb Ecc 667 Mghz RAM
    4 Adet 160 Gbyte SNC 7200 Hdd


    Budur tam ozellikler Toplam fiyati.

    4000 $

    Gelin aynı özellikte IBM sunucuyu 3000$ a vereyim...