Insallah kapanmaz diyorum ama bu nedir anlamadim. Birileri benim konu acmami bekliyor.
Buda benim acimdan artik daha neler dedirtiyor. Anlamiyorum Her konuda atlanildigin da bagzi arkadaslarin konulari kapanmiyor..
Neden bizim konumuz kapaniyor ve herkes istedigi gibi yorumlar yaziyor.
Sanet Telekom!un bu konusuda kapanacak sanırım bütün konuları kapandığı gibi