Yazılanları beğenmiyorsanız tıklayacaksınız"" sizi beklemiyor herkes galiba herkesin gözü sizin üzerinizde sanıyorsunuz Farkında iseniz sizin yazdığınız mesajlarda kafalarına takılan unsurları size belirtiyolar diye düşünüyorum.