Merhaba arkadaşlar;
Soyoustart.com E3 1225 ve 1245 işlemcili sunucu modelleri için vmware esxi desteğini kaldırdı. Artık bu işlemcili sunuculara vmware esxi kurulumu yapılamayacak.
Vmware esxi kurma amacıyla bu sunucuları tercih edecek kişileri önceden bilgilendireyim istedim. Bu işlemcili sunucular haricinde diğer modellerde vmware esxi desteği mevcut. (E3 1231, E5 1620, 1630, 1650 ve amd opteronlar)
Soyoustart.com vmware esxi desteği
18
●1.125
- 26-09-2018, 20:35:27
- 26-09-2018, 21:47:31Bu modellerdeki anakartlar oldukça eski olduğundan sadece vmware esxi 5.0 destekliyordu, artık desteği tamamen bitmiş işletim sistemlerini kullandırtmak istemiyorlar.
Aslında custom iso hazırlatıp 5.5 veya 6 desteği getirebilirler ama uğraşmak istemiyorlar anladığım kadarıyla. - 26-09-2018, 23:59:28mevcutta bulunan sunuculara yansımamış sanırım. 5.0,6.0,6.5 sürümleri kurulabilir görünüyor
- 27-09-2018, 00:54:48Evet önceden alınmış sunucularda hala kurulabiliyor, bugün ben ve bir müşterim 1245 işlemcili sunucu alımı yaptık kurulum seçeneklerinde vmware esxi görünmüyor. Ürün sayfasında da vmware esxi 5.0 görünmüyor artık, 5.5 6 ve 6.5 görünüyor ama hepsinin karşısında çarpı işareti var.Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.soyoustart.com/fr/offres/1801sys47.xml - 27-09-2018, 01:03:32saçmalardan seçmeler hayırlı olsun o zamanElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz artık yeni gelen tüm müşterilerimize Türkiye öneriyoruz ve önermeye devam edeceğiz.Eurodan dolayı sırf müşterilerimiz mağdur olmasın diye kâr etmediğimiz gibi bazı aylarda zarar yazdığımız bile oluyor
- 02-12-2018, 18:11:32Mesajı geç gördüm.Geçen kampanyadan 1245v yakaldım.Bu günde siparişi tamamladım.Ama malesef dediğiniz gibi menüde hazır kurulum wmvare yok.Oysaki operation da 6.5 kadar full desteği var.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geri iade nasıl yapabilirim.Yada yaparlar mı ? Bir bilginiz varmı .Muhtemelen aldıkları 20£ sunucu kurulum bedelini vermezler.
Yada tam tersi linux üzerine wmware kurabilirmiyim acaba ?
SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 02-12-2018, 19:30:16Sys panelden Billing > My orders kısmına girin sunucu ödemesinin olduğu kısmın sağında "Withdrawal" butonu var ona tıklayıp çıkan ekrandan onay verip iade edebilirsiniz sunucuyu. Kullandığınız gün kadarını kesip iade yaparlar 5 gün içinde, kurulum ücreti de iade ediliyor diye biliyorum.ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2018, 19:33:13Hocam öyle bir menü yok bende.Soyoustart'dan bahsediyorsunuz değil mi ?Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Girdiğim sayfa şurası https://eu.soyoustart.com/manager/?c.../billing/order
biz artık yeni gelen tüm müşterilerimize Türkiye öneriyoruz ve önermeye devam edeceğiz.Eurodan dolayı sırf müşterilerimiz mağdur olmasın diye kâr etmediğimiz gibi bazı aylarda zarar yazdığımız bile oluyor