• 26-09-2018, 20:35:27
    #1
    sunucuoptimizasyon.com
    Merhaba arkadaşlar;

    Soyoustart.com E3 1225 ve 1245 işlemcili sunucu modelleri için vmware esxi desteğini kaldırdı. Artık bu işlemcili sunuculara vmware esxi kurulumu yapılamayacak.

    Vmware esxi kurma amacıyla bu sunucuları tercih edecek kişileri önceden bilgilendireyim istedim. Bu işlemcili sunucular haricinde diğer modellerde vmware esxi desteği mevcut. (E3 1231, E5 1620, 1630, 1650 ve amd opteronlar)
  • 26-09-2018, 21:13:08
    #2
    Bilgilendirme için teşekkürler. Neden böyle birşey yapıldı, bilginiz var mı
  • 26-09-2018, 21:47:31
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Bu modellerdeki anakartlar oldukça eski olduğundan sadece vmware esxi 5.0 destekliyordu, artık desteği tamamen bitmiş işletim sistemlerini kullandırtmak istemiyorlar.

    Aslında custom iso hazırlatıp 5.5 veya 6 desteği getirebilirler ama uğraşmak istemiyorlar anladığım kadarıyla.
  • 26-09-2018, 23:59:28
    #4
    mevcutta bulunan sunuculara yansımamış sanırım. 5.0,6.0,6.5 sürümleri kurulabilir görünüyor
  • 27-09-2018, 00:54:48
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mevcutta bulunan sunuculara yansımamış sanırım. 5.0,6.0,6.5 sürümleri kurulabilir görünüyor
    Evet önceden alınmış sunucularda hala kurulabiliyor, bugün ben ve bir müşterim 1245 işlemcili sunucu alımı yaptık kurulum seçeneklerinde vmware esxi görünmüyor. Ürün sayfasında da vmware esxi 5.0 görünmüyor artık, 5.5 6 ve 6.5 görünüyor ama hepsinin karşısında çarpı işareti var.

    https://www.soyoustart.com/fr/offres/1801sys47.xml
  • 27-09-2018, 01:03:32
    #6
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet önceden alınmış sunucularda hala kurulabiliyor, bugün ben ve bir müşterim 1245 işlemcili sunucu alımı yaptık kurulum seçeneklerinde vmware esxi görünmüyor. Ürün sayfasında da vmware esxi 5.0 görünmüyor artık, 5.5 6 ve 6.5 görünüyor ama hepsinin karşısında çarpı işareti var.

    https://www.soyoustart.com/fr/offres/1801sys47.xml
    saçmalardan seçmeler hayırlı olsun o zaman biz artık yeni gelen tüm müşterilerimize Türkiye öneriyoruz ve önermeye devam edeceğiz.Eurodan dolayı sırf müşterilerimiz mağdur olmasın diye kâr etmediğimiz gibi bazı aylarda zarar yazdığımız bile oluyor
  • 02-12-2018, 18:11:32
    #7
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar;

    Soyoustart.com E3 1225 ve 1245 işlemcili sunucu modelleri için vmware esxi desteğini kaldırdı. Artık bu işlemcili sunuculara vmware esxi kurulumu yapılamayacak.

    Vmware esxi kurma amacıyla bu sunucuları tercih edecek kişileri önceden bilgilendireyim istedim. Bu işlemcili sunucular haricinde diğer modellerde vmware esxi desteği mevcut. (E3 1231, E5 1620, 1630, 1650 ve amd opteronlar)
    Mesajı geç gördüm.Geçen kampanyadan 1245v yakaldım.Bu günde siparişi tamamladım.Ama malesef dediğiniz gibi menüde hazır kurulum wmvare yok.Oysaki operation da 6.5 kadar full desteği var.

    Geri iade nasıl yapabilirim.Yada yaparlar mı ? Bir bilginiz varmı .Muhtemelen aldıkları 20£ sunucu kurulum bedelini vermezler.

    Yada tam tersi linux üzerine wmware kurabilirmiyim acaba ?

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 02-12-2018, 19:30:16
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajı geç gördüm.Geçen kampanyadan 1245v yakaldım.Bu günde siparişi tamamladım.Ama malesef dediğiniz gibi menüde hazır kurulum wmvare yok.Oysaki operation da 6.5 kadar full desteği var.

    Geri iade nasıl yapabilirim.Yada yaparlar mı ? Bir bilginiz varmı .Muhtemelen aldıkları 20£ sunucu kurulum bedelini vermezler.

    Yada tam tersi linux üzerine wmware kurabilirmiyim acaba ?

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Sys panelden Billing > My orders kısmına girin sunucu ödemesinin olduğu kısmın sağında "Withdrawal" butonu var ona tıklayıp çıkan ekrandan onay verip iade edebilirsiniz sunucuyu. Kullandığınız gün kadarını kesip iade yaparlar 5 gün içinde, kurulum ücreti de iade ediliyor diye biliyorum.
  • 02-12-2018, 19:33:13
    #9
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sys panelden Billing > My orders kısmına girin sunucu ödemesinin olduğu kısmın sağında "Withdrawal" butonu var ona tıklayıp çıkan ekrandan onay verip iade edebilirsiniz sunucuyu. Kullandığınız gün kadarını kesip iade yaparlar 5 gün içinde, kurulum ücreti de iade ediliyor diye biliyorum.
    Hocam öyle bir menü yok bende.Soyoustart'dan bahsediyorsunuz değil mi ?

    Girdiğim sayfa şurası https://eu.soyoustart.com/manager/?c.../billing/order