Mesajı geç gördüm.Geçen kampanyadan 1245v yakaldım.Bu günde siparişi tamamladım.Ama malesef dediğiniz gibi menüde hazır kurulum wmvare yok.Oysaki operation da 6.5 kadar full desteği var.
Geri iade nasıl yapabilirim.Yada yaparlar mı ? Bir bilginiz varmı .Muhtemelen aldıkları 20£ sunucu kurulum bedelini vermezler.
Yada tam tersi linux üzerine wmware kurabilirmiyim acaba ?
SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sys panelden Billing > My orders kısmına girin sunucu ödemesinin olduğu kısmın sağında "Withdrawal" butonu var ona tıklayıp çıkan ekrandan onay verip iade edebilirsiniz sunucuyu. Kullandığınız gün kadarını kesip iade yaparlar 5 gün içinde, kurulum ücreti de iade ediliyor diye biliyorum.