ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajı geç gördüm.Geçen kampanyadan 1245v yakaldım.Bu günde siparişi tamamladım.Ama malesef dediğiniz gibi menüde hazır kurulum wmvare yok.Oysaki operation da 6.5 kadar full desteği var.

Geri iade nasıl yapabilirim.Yada yaparlar mı ? Bir bilginiz varmı .Muhtemelen aldıkları 20£ sunucu kurulum bedelini vermezler.

Yada tam tersi linux üzerine wmware kurabilirmiyim acaba ?

SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sys panelden Billing > My orders kısmına girin sunucu ödemesinin olduğu kısmın sağında "Withdrawal" butonu var ona tıklayıp çıkan ekrandan onay verip iade edebilirsiniz sunucuyu. Kullandığınız gün kadarını kesip iade yaparlar 5 gün içinde, kurulum ücreti de iade ediliyor diye biliyorum.