Bu modellerdeki anakartlar oldukça eski olduğundan sadece vmware esxi 5.0 destekliyordu, artık desteği tamamen bitmiş işletim sistemlerini kullandırtmak istemiyorlar.

Aslında custom iso hazırlatıp 5.5 veya 6 desteği getirebilirler ama uğraşmak istemiyorlar anladığım kadarıyla.