Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet önceden alınmış sunucularda hala kurulabiliyor, bugün ben ve bir müşterim 1245 işlemcili sunucu alımı yaptık kurulum seçeneklerinde vmware esxi görünmüyor. Ürün sayfasında da vmware esxi 5.0 görünmüyor artık, 5.5 6 ve 6.5 görünüyor ama hepsinin karşısında çarpı işareti var.

https://www.soyoustart.com/fr/offres/1801sys47.xml
saçmalardan seçmeler hayırlı olsun o zaman biz artık yeni gelen tüm müşterilerimize Türkiye öneriyoruz ve önermeye devam edeceğiz.Eurodan dolayı sırf müşterilerimiz mağdur olmasın diye kâr etmediğimiz gibi bazı aylarda zarar yazdığımız bile oluyor