Evet önceden alınmış sunucularda hala kurulabiliyor, bugün ben ve bir müşterim 1245 işlemcili sunucu alımı yaptık kurulum seçeneklerinde vmware esxi görünmüyor. Ürün sayfasında da vmware esxi 5.0 görünmüyor artık, 5.5 6 ve 6.5 görünüyor ama hepsinin karşısında çarpı işareti var.
https://www.soyoustart.com/fr/offres/1801sys47.xml
saçmalardan seçmeler hayırlı olsun o zaman

biz artık yeni gelen tüm müşterilerimize Türkiye öneriyoruz ve önermeye devam edeceğiz.Eurodan dolayı sırf müşterilerimiz mağdur olmasın diye kâr etmediğimiz gibi bazı aylarda zarar yazdığımız bile oluyor