• 20-06-2008, 12:09:48
    #10
    Kurumsal PLUS
    delicoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah bütün stokları eritirsiniz....
    Tekrar görüşmek üzere...
    İyi dilekleriniz için teşekkürler.
  • 20-06-2008, 12:26:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Net internet kaliteli bir firma. Hayırlı satışlar.
  • 20-06-2008, 12:33:08
    #12
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne tür stoklar mesela?
    Bu konuda fikirleriniz önemli bizim için paylaşırsanız sevinirim 8)
    Sunucuya gelen Mbit sayısı mesela
  • 20-06-2008, 12:34:49
    #13
    Kurumsal PLUS
    ekinnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucuya gelen Mbit sayısı mesela
    Tam olarak anlamadım...
  • 20-06-2008, 13:13:31
    #14
    ekinnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucuya gelen Mbit sayısı mesela


    Konuyu tam okusan anlarsın...

    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LAG ve LOSS için kesinlikle GARANTİ verdiğimizin altını çiziyorum (çizdim yazımda da)
    Sunucular default olarak 2Mbit gösterir bir suncu seçer devam tuşuna basarsanız istediğiniz gibi bağlantı miktarını 10Mbit e kadar yükseltebilirsiniz.
    Sunuculara cPanel veya Plesk panel verilmemektedir. Sadece oyuncular için hazırlanmış bir network da olduklarından webhosting ve steaming gibi uygulamaların o network içinde çalıştırılması kesinlikle yasaktır.

    Bunu dikkatli oku
  • 20-06-2008, 14:04:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Fiyatlar cok yüksek bence oyun sunucusu için ben görmedim daha paylaşımsız oyun için paylaşımsız=3200 birini yazsan yeterli olurdu zaten gecme imkanı olmuyor 3.2'yi Senin verdiğin hizmetin aynısını diğer yerlerde yarı yarıya alıyorsun fiyatlarda oynama yaparsan stoklarda cogalırsa bence olur.Suanki fiyatlar çok yüksek.
  • 20-06-2008, 14:09:19
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Kısa ve öz

    Osman = Kesintisiz hizmet.
  • 20-06-2008, 21:29:00
    #17
    Kurumsal PLUS
    Oyunculara yönelik özel birşey ve network içinde application switch kesinlikle kullanmayacağız diyoruz o nedenle bu fiyatlar çok çok normal.. Ayrıca zaten GARANTI de verilmekte tüm bunları sanmıyorumki bir başkası yapabilsin...

    Stok konusunda çalışmalarımız olacak.
  • 20-06-2008, 22:16:40
    #18
    kozmo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlar cok yüksek bence oyun sunucusu için ben görmedim daha paylaşımsız oyun için paylaşımsız=3200 birini yazsan yeterli olurdu zaten gecme imkanı olmuyor 3.2'yi Senin verdiğin hizmetin aynısını diğer yerlerde yarı yarıya alıyorsun fiyatlarda oynama yaparsan stoklarda cogalırsa bence olur.Suanki fiyatlar çok yüksek.

    Fiyatlandırma gayet iyi.

    Ni.net hizmet kalitesi ve sağladıkları teknik destek ortada.