Fiyatlar cok yüksek bence oyun sunucusu için ben görmedim daha paylaşımsız oyun için paylaşımsız=3200 birini yazsan yeterli olurdu zaten gecme imkanı olmuyor 3.2'yi Senin verdiğin hizmetin aynısını diğer yerlerde yarı yarıya alıyorsun fiyatlarda oynama yaparsan stoklarda cogalırsa bence olur.Suanki fiyatlar çok yüksek.
Fiyatlandırma gayet iyi.
Ni.net hizmet kalitesi ve sağladıkları teknik destek ortada.