Fiyatlar cok yüksek bence oyun sunucusu için ben görmedim daha paylaşımsız oyun için paylaşımsız=3200 birini yazsan yeterli olurdu zaten gecme imkanı olmuyor 3.2'yi Senin verdiğin hizmetin aynısını diğer yerlerde yarı yarıya alıyorsun fiyatlarda oynama yaparsan stoklarda cogalırsa bence olur.Suanki fiyatlar çok yüksek.